Fra everglades til orlando

Da vi vågnede onsdag i everglades, skulle vi have morgenmad. Da vi havde fået morgenmad, tog vi en tur med airboats. Vi så ingen alligatorer på turen. Da vi så kørte fra everglades tog vi en køretur hvor du kunne se alligatorer og andre dyr. På turen var der et stoppested hvor du stoppede så du kunne kigge ned i en sump. Nede i sumpen lå der en masse store alligatorer. Da vi havde kørt turen færdig landede vi i fort Meyers.

Da vi ankom til fort Meyers sidst på eftermiddagen var vi i poolen på hotellet. Vandet var lidt koldt. Vi gik over i Edison mall, hvor vi fik aftensmad og shoppet en lille smule. Om morgen i fort Meyers, fik vi dejlig morgenmad. Da vi havde pakket vores ting, kørte vi til sanibel Island. Der var vi på en dejlig strand, hvor vi fik badet. På vejen tilbage til hotellet var vi i toys r rus, og hygge med at kigge. Vi kom tilbage til hotellet og tog et hurtigt bad, så kørte vi videre til Clearwater.

Efter et par timer i bilen, kom vi endelig frem til hotellet. Da vi var fremme, pakkede vi vores ting ud. Derefter gik på Bob Evans, vi fik burgere og pomfritter. Om morgen, fik vi nem og hurtig morgenmad. Da vi havde pakket bilen, kørte vi til fort desoto park. Her gik vi rundt og så på kanoner og fortet. Bagefter var vi på stranden. Ude på stranden var der en lang bro, ude for enden af broen så vi rokker og delfiner. Så kørte vi videre og nu er vi endt i Orlando

Idag er vi ankommet til vores dejlige hotel i Orlando. Her er en dejlig pool og en masse at lave. De har en starbucks, en pizza hut, en spillehal og en butik. Her er hyggeligt. Vi har ingen planer for i morgen, eller jo en vi skal en lille tur i poolen.